Klacht: valse beloftes geen compensatie

op 09 mei 2017 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

Op donderdag hebben wij via booking.com een accomodatie geboekt op het pretpark in slagharen.wij hebben alle stappen doornomen en ingevuld dat het om 4 volwassenen en 4 kinderen ging.daaruit kwam een chalet uit voor 134, 50 dat vonden wij wel heel erg goedkoop.dus onverwachts hebben wij geboekt.en de reservering was voltooid.d3 volgende dag werden we gebeld door slagharen met de mededeling dat de accomodatie niet geschikt was voor 8 personen maar voor slechts 4.dit terwijl er duidelijk bij stond deze accomodatie is ideaal voor 4 volwassenen en 4 kinderen! Dit kan toch niet dacht ik dus evem booking.com gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was.ze waren het helemaal met ons eens en beloofde een oplossing te zoeken met het park.echter het park wilde onder geen geding ons tegemoetkomen.booking.com heeft ons gratis annulerings kosten aangeboden of 25 e korting.vam slagharen konden we een 2de huisje bijnemen geheel voor onze eigen kosten!!er is wel 4 x gebeld door booking.com om iets te regelen voor ons maar ze wilde echt niks voor ons doen.
Zooo slecht! En gek genoeg was de tekst meteen veranderd de volgende dag zij hebben het aangepast op de site maar doen niks met de gedupeerden!!

Als er iets passends wordt geboden tegen dezelfde prijs

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HG

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slagharenslecht