Klacht: Valse beloftes!

op 01 december 2018 over Kjekk.nl in de categorie Bakker

Op 5 oktober heb ik een bestelling geplaatst bij Lofte.nl (deze hangt samen met kjekk). Bij de levertijd stond 14 werkdagen. Aangezien er na 3weken nog steeds niks geleverd was en ook geen track trace zoals aangegeven stond bij het bestellen heb ik een mail gestuurd naar deze site,na dagenlang wachten op een antwoord kwam er een mail waarin stond dat de levering vertraging had. Ik heb toen een mail gestuurd met de vraag of ze eventueel konden inschatten wanneer de levering zou aankomen,hier kwam GEEN antwoord op. ik heb dan opnieuw een mail gestuurd met opnieuw de vraag of ze mij konden zeggen wanneer mijn artikel geleverd werd en in de antwoordmail (31oktober)stond dat deze verzonden was en dat die de week erna geleverd zou worden. Ik heb nog 2 weken afgewacht maar nog steeds geen levering. In tussentijd krijg ik geen antwoord meer op mails en ben ik geblokkeerd op hun Facebook pagina. Ook is er noch van kjekk noch van lofte een telefoonnummer te vinden. Tot op heden nog steeds NIKS ontvangen.

Ik zou tevreden zijn als mijn artikel dat ik besteld en betaald heb geleverd zou worden en het ook juist is zoals ik besteld heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kjekk.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kjekk.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alyssa L