Klacht: valse auteursrechten

op 19 december 2017 over Youtube in de categorie Websites

Onlangs heeft Stefan Paul de video`s van Stichting Gehandicapten Truckersdag door You-tube laten verwijderen, ivm auteurechten. You-Tube heeft dit ook zomaar zonder navraag te doen bij de stichting gedaan. Video`s waren destijds idd geplaatst door Stefan Paul, omdat hij destijds bij de organisatie behoorde. Hij is daar vrijblijvend weer mee gestopt en heeft dus GEEN RECHT MEER om ook maar op wat voor manier zich bezig te houden met de Stichting. Dus hij had ook het recht niet om deze video`s van You Tube te laten verwijderen. Wij zijn een Stichting zonder winstoogmerk, die zich inzet voor de gehandicapten medemens, daar gingen die video`s ook over. Dus een vrijwilliger die destijds die video`s geplaatst heeft kan never nooit niet auteursrechten claimen!!!

Wanneer ik tevreden ben, is wanneer alle video`s en het You Tube kanaal van Stichting Gehandicapten Truckersdag weer gewoon terug gezet wordt. Zodat alle gehandicapten weer gewoon daar wanneer ze zin hebben kunnen genieten van de voor hun zo bijzondere dag!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Youtube

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Youtube nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door truckersdagmoerdijk