Klacht: Valse afspraken en beloftes

op 31 januari 2015 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De verkoopster in de winkel van roobol breda had aangegeven dat ze de maten expres ruim zo berekenen zodat de prijs alleen maar mee kon vallen na opmeten. Na opmeten bleek dat we nog 800 euro!! Bij moesten betalen. Echt belachelijk veel extra geld. Omdat we al hadden aanbetaald hadden we niks om op te staan en kregen we ons geld niet terug. We moesten dus wel extra betalen. Het enige wat ons geboden kon worden ia dat het dan extra snel besteld zou worden. Uiteindelijk zijn we gisteren gebeld dat het ruim 3 weken later komt dan afgesproken. Kortom; totaal geen betrouwbare winkel. Ze beloven veel maar uiteindelijk ben je als klant de dupe en sta je met je rug tegen de muur.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ons een oplossing wordt aangeboden voor het ongemak, dat is nu geen 1x gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolijn87br