Klacht: Valse account geraakt niet gewist

op 13 oktober 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Een account blijft bestaan ook al heb ik dat niet aangemaakt en heb ik al enkele keren een melding gedaan van misbruik. Het is heel erotisch en het maakt misbruik van mijn naam ook al heb ik die account niet aangemaakt.

Als mijn naam niet meer in verbinding staat met die account.En dat die account gewist word.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 13 oktober 2016 om 12:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniempje01