Klacht: Valse aanmaning

op 02 april 2013 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Enkele weken ontving. Ik een schrijven. Met de. Mededeling dat ik. Voor 29 maart maar even een bedrag moest storten betreffende een overeenkomst. Van koop bij. Canal+ ?
Ik kan mij. Niet heugen dat ik. Ooit. Maar iets. Met dit bedrijf heb gehad.
Als ik aangetekend. Vraag om. Bewijzen , cq. Contracten etc etc .
Krijg ik tot op heden maar geen antwoord, email, aangetekende en per gewone post. Word. Gewoon niet beantwoord.

Bewijs dat deze. Vordering niet op mij. Verhaalt dient te worden. Excuus dat lindorff op deze wijze met mensen omgaat.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Fourty44

7 jaren geleden - En wederom is de situatie niet opgelost.Ik citeer uit de mail van mevr boschOm uw bezwaar cq klacht te kunnen behandelen, hebben wij een kopie van het vonnis opgevraagd. Omdat deze uit het externe archief moet komen, kan dit enkele weken duren. Is het vonnis niet aanwezig in het archief, dan zijn wij genoodzaakt om de vordering af te wikkelen wegens gebrek aan bewijs. Zodra het vonnis is ontvangen, zal ik u hiervan een kopie toezenden. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,Wederom vreemd dat lindorff zelfs het vonnis niet bij de vordering heeft. Maar ja je kan het altijd proberen om mensen bang te maken. Ben van mening dat wij de klachten moeten bundelen om deze organisatie eens goed uit de lucht te halen. Incasso bureaus oke, maar wel volgens de regels, en niet via oplichting

Intrum

Heeft op 02 april 2013 om 16:48 geantwoord

Deze klacht is door Lindorff in behandeling genomen. Klager heeft op 2 april 2013 een e-mailbericht ontvangen met uitleg. Lindorff zal de onderbouwende stukken aan klager toezenden.

Aanvulling 2 april 2013: Vonnis aan klager toegestuurd.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Fourty44

7 jaren geleden - Ja hoor reactie gekregen, echter niet de bewijsstukken waar ik om vroeg, hebben geen getekende stukken, doen dit af dat ik daar jaren geleden om had kunnen vragen.Proberen te intimideren, en als ik niet voor 20 april het bedrag betaald heb zullen ze de deurwaarder inschakelen.Morgen naar de politie om aangifte te doen, Tros Radar inlichtten, tros opgelicht, omroep max. ben het nu helemaal zat. Heerlijk dat ik vierde jaars rechtenstudent ben.Mocht je nog extra info hebben over hun praktijken, stuur dit dan naar [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Fourty44