Klacht: Vakantiepark Marina Beach

op 18 juni 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Beste Mijnheer, Mevrouw,

Na een ontzettende moeilijke periode, onze (schoon)vader en opa is onlangs plotseling overleden, dachten wij heerlijk vakantie te vieren op vakantiepark Marina Beach. De kinderen hadden vakantie van zaterdag 11 juni t/m 18 juni. Even onze gedachten verzetten en genieten van al het moois het park te bieden heeft. wat hadden wij naar deze vakantie uitgekeken..
Maar……..wat viel dat tegen zeg…….
* De indoor was maar beperkt open, dit staat nergens vermeld. wij hadden bewust gekozen voor een indoor speeltuin aangezien het weer in Nederland erg onvoorspelbaar is. We hebben ook slecht weer gehad. dus veel in onze caravan moeten verblijven. Dat is toch geen vakantie voor de kinderen???
* Bij de bar bij de indoor speeltuin was geen milkshake en softijs te verkrijgen. dit is toch geen service?? Het barpersoneel was ook niet al te vriendelijk.
* Bij het binnenzwembad (wat ook maar beperkt open was…) konden we geen gebruik maken van het buitenbad en van de whirlpools. Deze waren niet in gebruik.
* Het park was verlaten. Totaal niks te doen. Entertainment?? We snappen dat het geen hoogseizoen is maar er was echt helemaal niks te beleven. Leuk voor de kinderen………….????
* Bij aankomst hebben we aangegeven dat er bij onze caravan een groot brandgat zat bij de trap. (Caravan nr 0035). Levensgevaarlijk. Zeker met kinderen. Er is niks aangedaan in de tussentijd. Bij weggaan nogmaals aangegeven en nu zou de receptioniste het gaan melden. Ja daar hebben wij niks meer aan natuurlijk.
* We misten een gordijn. Weer niks aangedaan.
* Wij hadden bewust gekozen voor een stacaravan aan het meer. Bij aankomst zagen we dat er een groot hek en een hoop struiken omheen stonden. Hoezo zitten we dan aan het water?????
* De tv verbinding was ontzettend slecht.
* In het winkeltje beperkte keuze aan broodjes. Er was bijna niks te vinden of aan te komen.
Het is een heel verhaal. Maar we balen enorm…….We keken echt uit naar deze vakantie. Zeker na alle ellende de afgelopen tijd…..Even de batterij opladen, even genieten……dit is dus helaas niet gelukt….

We hopen dat u onze klacht serieus neemt en zien uw reactie tegemoet.....

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Judith Poirters