Klacht: vakantiebonnen

op 11 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

ik heb in mei een nieuw contract afgesloten met de telegraaf .In dat gesprek direct aangegeven dat ik van af 9 juni tm 7 juli vakantiebonnen
wil. dat doe ik al jaren. Uw meedewerster bevestigde dat en zij komt allemaal voor elkaar.
Dus niet , niets gekregen, gaan nu op vakantie zonder bonnen.
ik vindt dit een heel grote tekortkoming van de telegraaf.
ik hoop dat ze met een bevredigend andwoord komen.
zo niet dan ben ik geen tevreden persoon meer die de telegraaf altijd met tevredenheid heeft gelezen. al met al ong. 50 jaar.

ik kan niet tevreden zijn want ik op vakantie zonder bonnen. ik had zoals afgesproken voor 9 juni moeten hebben.
En dat is niet gebeurd. is nog nooit gebeurd dus heel spijtig.
Ik moet nu 4 weken lang de telegraaf kopen, terwijl ze thuis op de deurmat vallen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 juni 2018 om 13:54 geantwoord

Geachte mijnheer, mevrouw Pardijs,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u bij het aangaan van een nieuw contract met ons had afgesproken dat u bonnen van ons zou ontvangen voor de periode vanaf negen juni tot en met zeven juli.
U heeft deze bonnen echter niet ontvangen. Inmiddels bent u op vakantie en moet u dagelijks onze krant kopen, terwijl de kranten thuis op de mat vallen.

Begrijpelijk dat dit vervelend voor u is. U mag van ons verwachten dat wij ons aan onze afspraken houden.

Wij hebben de bezorging van uw krant inmiddels stopgezet tot en met zeven juli. Als test hebben wij dit jaar de mogelijkheid om niet geleverde kranten te compenseren op uw abonnement. Wij hebben uw abonnement met de volledige periode vanaf 09 juni gecompenseerd. De periode dat u nu geen kranten heeft ontvangen wordt dan achter uw abonnement gezet, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwener op u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u nog een fijne vakantie!

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 12 juni 2018 om 17:04 geantwoord

Nee ik vind het geen goede oplossing ik betaal 17.95 per maand. En nu koop ik elke dag een krant voor 2.20 perdag x 6 dagen = 13.20 per week. X 4= 52.80 per maand. Ik zou graag zien dat u de bonnen opstuurd z.s.m. naar camping de lemeler esch lemelerweg16 . 8148 pc lemele.

Reactie van de melder van de klacht pardijsrj

2 jaren geleden - Ik hoor niets van u op mijn reactie over de oplossing die u voorsteld ik heb u een mail gezonden metmijn oplossing en het adres van de camping waar u de bonnen heen kunt sturen. Elke dag een krant van 2.20 euro dat is geen vergelijk met mijn abonnement van 17.95. Hoogachtend . R.j. pardijs. Verblijvend op camping de lemeler esch.

Alle klachten die gemeld zijn door pardijsrj