Klacht: Vakantie veiling waardebon

op 08 oktober 2017 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik heb 9 oktober jl. telefonisch contact opgenomen met de auteur van deze klacht. In dit gesprek heb ik uitleg gegeven met betrekking tot \"hoe te bestellen met een vouchercode\". Deze informatie heb ik ook vandaag per mail toegestuurd. De auteur geeft aan, het aan de hand van de toegestuurde mail, nogmaals de order te plaatsen. Wat nu geen probleem meer zou moeten zijn.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team pabo.nl

Alle klachten die gemeld zijn door vansprew