Klacht: Vakantie met kids om zeep

op 26 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Op 21 augustus kwamen we aan in vakantiepark Hengelhoef en hadden bij aankomst al zoiets van OEI, toen we achter de sleutel van onze accomodatie gingen krijgen we nog geen welkom, enkel sleutel en plan vanwaar onze accomodatie was. Ook vertelden ze ons niet dat we nog lakens moesten halen… Bij de caravan aangekomen vielen we bijna omver van de stank en het uitzicht toen we de deur openden, vuil en schimmel, durfden niet op de zetel te gaan zitten van alle vlekken en de keuken was ook VIES!!! Hebben personeel aangesproken maar zij verstonden ons maar half, niets van nederlands noch maar half engels. Ben dan naar receptie gegaan maar daar moest ik zeker half uur aanschuiven, kids waren ook al moe en hadden honger, dan maar toch achter lakens gegaan en er het beste van proberen te maken, 3 maal goed afgewassen dat alle spaghettisaus van vorige bewoners eraf was, gespoten met axe voor de stank en vooral buiten gezeten, binnen was niet te houden.
Zijn dan door het park gaan wandelen en alles zo slecht onderhouden, vakantiegevoel hadden we niet!
In het indoorspeelpark zat een meisje die er normaal zat voor toezicht, maar zij zag nog niet eens welke kinderen er waren doordat ze op haar GSM zat te tokkelen!!
Dan maar terug naar Caravan, kids goed ingestopt met eigen lakentjes, als we er nu bij stil staan was het niet verantwoord hen daar te laten slapen! Wij na spelletjes spelen buiten ook naar bed met tegenzin. s’Nachts geen oog dicht gedaan omdat we op een smerig fijn matrasje lagen, dus eigenlijk meteen op de plank van “bed” en dit terwijl ik zwanger ben!
sMorgens meteen naar receptie, duurde heel lang voor ik maar iemand van het park zag, gezegd dat we daar echt weg moesten, dat het zo niet verder kon, maar optie was dat de kuisploeg opnieuw zou komen en dat ze een andere matras zouden brengen, dat ging echt niet helpen! Ik barstte in tranen uit, van mij op te winden en van MOEHEID, en dit terwijl we echt nood hadden aan rust en leuke vakantie! De kuisploeg kwam met spuitje in hun handen… we hebben dan maar gezegd dat ze geen moeite moesten doen en dat we gingen vertrekken, dat begrepen ze (erg).
De auto ingeladen en naar de receptie, daar namen ze de sleutel meteen in ontvangst en deden ze er niet raar van, wij zeiden dat we het hier niet bij zouden laten en dat we een klachtenbrief zouden schrijven en dat we zeker ons geld terug willen, daar antwoorden ze alleen met OK doe maar! Ze waren het dus gewoon!

Wij willen gewoon ons geld terug, zijn er amper geweest en vooral niet kunnen genieten!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KevinVanAcker