Klacht: Vakantie krant

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar konden wij nog hee fijn het AD op ons vakantie adres ontvangen , de jaren daarvoor konden we vakantie krant bonnen krijgen , en NU het AD online lezen ….
Waarom zijn wij al 15 jaar lid van de papieren AD
Heerlijk samen de krant de één deel 1 de ander deel 2 bij de koffie ruilen ,zo jammer dat dat kleine stukje service ons ontnomen wordt.

Gewenste Oplossing:

Als we de krant op ons vakantie adres kunnen ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 24 mei 2021 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag heer van Groningen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U heeft nu alleen een klacht ingediend over ons Klacht.nl. Aangezien uw klacht lijkt te gaan over het AD hebben wij uw klacht aan dit bedrijf gekoppeld.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij dat graag van u en nog een prettige dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Michael - Klacht.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VakanTiekrant. Abonnee nr 28250017