Klacht: Vakantie in een ronduit smerige caravan elfenmeer

op 24 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

4 augustus aangekomen op oostappen groep elfenmeer. Mobilhome 4 persoons. L025 Weekje 610 euro. Met twee jonge kids en twee honden. Bij aankomst in onze caravan wisten we niet wat we zagen. Bloed op de wc en douche. Natte vlek op de bank, Schimmel, gordijnen kapot en vol vlekken, vloer smerig, spinnendraden. Ga zo maar door. Heb overal foto\’s van gemaakt en Direct bij de receptie gemeld. Volgende dag nog twee keer gemeld. Uiteindelijk hebben ze een Engelse schoonmaakster gestuurd. Wij moesten onze plek verlaten omdat deze schoonmaakster bang was voor hondenBadkamer en vloer heeft ze gedaan en is toen weer vertrokken. Tja dat helpt ook echt. Verder wilde ze niks voor ons betekenen toen ik aangaf dat dit echt niet kon zo. Ook zat er bij de boeking die ik gedaan had een bbq voor 4 personen. Daar heb ik op gelet toen ik ging boeken. Dus op naar de receptie om info te vragen. Deze bbq konden ze niet meer terug vinden, of ik vanmiddag terug wilde komen. Vooruit ga wel weer half uur on de rij staan. Smiddags vertelde deze veel te chagrijnige en onvriendelijke receptioniste dat het niet bij onze boeking zat en we geen recht op een bbq hadden. Domper! Dan maar via fb om hulp vragen bij oostappen groep. Ook via hun kregen we de reactie. Ik kan niks voor u betekenen. Dat was het. Onze buren zaten via vakantie veiling voor ruimt 400 euro minder in een luxere caravan. Uuh hoe dan? Maargoed onze vakantie was verpest en hebben zoveel mogelijk buiten de camping onze dagen doorgebracht. Toen kwam het volgende probleem. Onze tv ging uitzichzelf aan/uit en zappen. Nieuwe batterijen hielp niks. (Niet leuk als je drie keer per nacht je bed uit moet om de tv uit te zetten) Helaas zat het weer ook niet mee en waten we verplicht in die verschrikkelijke vieze stinkende caravan te zitten. Dus hebben onze vakantie afgebroken en zijn gillend naar huis gegaan. Pasje ingeleverd bij de receptie en dezelfde chagrijnige dame haar reactie was, oké en draaide direct om. Geen intresse waarom we onze vakantie afgebroken hadden of wat de rede was. Helemaal niks. Op de terugweg oostappen groep gebeld wat we hier mee aan moesten en waar we onze kocht kwijt konden. We moesten een klachten formulier invullen en mailen naar oostappen groep. Bij thuiskomst direct gedaan en tot onze grote verbazing kregen we ruim 10 dagen later een mail terug met; de receptie is niet op de hoogte gebracht en u had geen recht op een bbq! Meer niet. Geen excusses helemaal niks.
En nu blijkt dag ik geblokkeerd ben om op weke manier dan ook contact op te nemen bij oostappen groep. Zowel via mail krijg ik alles terug als op Facebook. Daar hebben ze me geblokkeerd.
Eerste instantie wilde ik geen tegemoetkoming maar een excusses horen. Maar nu wil ik het hier niet meer bij laten zitten. Wij moesten immers schoonmaak kosten betalen omdat wij twee hondjes meenamen. Maar waarom? Wij zijn on een ronduit smerige caravan terecht gekomen. Weet alleen niet meer via welke weg ik nog contact kan krijgen met oostappen broek vakantieparken

Wil graag mijn geld terug voor onze verpeste vakantie om deze nog eens over te doen met onze kindjes.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanbeek1980