Klacht: Uwvv ziektewet

Arek1977 op 10 december 2019 over ALL-IN-A16 in de categorie Rijscholen

Mijn naam is Arkadiusz Klimczak.Ik Ben geboren op 12-07-1977 Ik was dit jaar vanaf 5 november ziek en er was voor mijn ziektewet geregeld All-In heeft me aangemeld maar sinds dat ik daar per start Ben gegaan heb ik geen geld ontvangen van hun. Ik wou weten waardoor Het komt.
Naar welke institutie moet ik gaan om mij verder te Helpen. Ik snap niet waarom ik geen informatie ontvang. Bureau was daarover geinformeerd dat ik in Polen verbleef toen die tijd en ik kon net pas in Nederland komen. Toen ik in polen verbleef was ik daar ook daar naar doctor gegaan en Nederland zegt dat ik niet in Polen gebruik Kan maken van de doctor.bij Het uitzendbureau zei dat ik vandaag langs Ben geweest dat ik weer Kan werken maar maar ik voel me nog steeds goed ik heb draaierig hoofd en hoofdpijn.
Morgen ga ik naar in Nederland naar de huisarts om te kijken voor verdere behandeling.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ALL-IN-A16

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ALL-IN-A16 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arek1977