Klacht: Uw chauffeur rijdt al bellend schade op Greenparc Bleiswijk.

op 09 september 2016 over Simon Loos Logistiek in de categorie Logistiek

Ik denk dat bovenstaande voldoende zegt.

Het heeft er schijn van dat de chauffeur van trekker BZ – ZR – 95 bedrijfsnaam dragend Simon Loos, met een telefoon in zijn hand het veroorzaken van schade niet voldoende reden vindt om te controleren of de veiligheid van medeweggebruikers niet in gevaar is gebracht.
Mijnheer is druk met zijn telefoon, heeft hier meer oog voor dan het grotere goed wat een transporteur in de logistieke sector vermoedelijk nastreeft.

Voor uw informatie beeld materiaal is voor handen, dit roekeloze gedrag wordt gedeeld intern gedeeld.

Zodra Simon Loos haar medewerkers opdraagt schade die wordt aangericht onverwijld te melden. Het door rijden na het veroorzaken van schade is erg onbehoorlijk toch?

U alle schade en onderzoekkosten vergoed, zodat wij schadeloos gesteld zijn.

Als aan vulling het betreft nu alleen materiele schade, zodra er persoonlijk leed mee gemoeid is lijkt mij dit geen reclame voor Simon Loos.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simon Loos Logistiek

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Simon Loos Logistiek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico van Zwet