Klacht: uren wachttijd om belbus te reserveren. tot 1h30!!!

op 08 juli 2016 over De Lijn in de categorie Kappers

Beste,

Het is nu al sinds begin juni dat ik de centrale Antwerpen (de lijn) niet binnen geraak via telefoon. Het is nu echt overdreven! Ik krijg enkel maar muziek te horen en dit een uur, of een uur en half. Het minste dat ik had gewacht aan de telefoon is 33minuten. Ik vind dit echt niet meer normaal. Ik heb geen zin meer om nog een belbus te bellen. Laat staan over de klantvriendelijkheid, (niet iedereen van uw personeel wel teverstaan)! Ik kan hier geen 100 de euro’s aan het bellen besteden, dit vind ik verre van normaal. Ik hoop dat hier toch enigszins iets aan gedaan wordt. Ps: nu dat ik toch bezig ben, de belbussen klein-brabant. Stinken verschrikkelijk naar de sigaren en sigaretten geur! Ben al dikwijls met barstende hoofdpijn uit bus gestapt. Zo fel was de geur, dat ik bij wijze van spreken vergast werd.

Ik hoop van ganse harte dat hier iets aan gedaan wordt. Ik koop me geen abonnement om dit allemaal te moeten meemaken.

Vriendelijke groet, …

Wanneer het op de juiste professionele manier wordt aangepakt en behandeld. Ik wens niet een bus vol sigaren stank(ze roken zelfs wanneer ik op de bus zit) geen onvriendelijke man van de centrale ( die te vloeken zit)! Geen uren aan de lijn om even een belbus te contacteren om mijn boodschappen te doen .

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Lijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Lijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mona.L