Klacht: UPS heeft pakket kwijtgeraakt en geretourneerd aan afzender

op 03 februari 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

UPS heeft eenmaal een pakket afkomstig van Duitse webshop aangeboden toen ik niet thuis was. Aangegeven dat ik nogmaals eens bezorgpoging wilde, maar dan ander adres. Hierna ging het fout. Pakket raakte zoek. Paar dagen later dook het op in ander gedeelte van het land (Volgens klantenservice in een Kialazak?). Klantenservice beloofde me dat de zending de dag erna bij mij bezorgd zou worden.
Dit bleek niet waar, de volgende dag lag het weer in Duitsland, bij de webshop.
UPS niet bereid te helpen, zegt dat het wel schuld heeft, maar dat ik het met de verzender moet uitvogelen.
De webshop(verzender) zegt dat de aanbieding die ik heb gekocht over is, en dat ik niet meer voor dezelfde prijs kan kopen. Hetzelfde product kost mij nu 108 euro meer!

Nogmaals met UPS contact opgenomen en die zeggen dat ze niets voor mij gaan doen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou blij zijn als UPS zorgt dat ik gecompenseerd wordt voor de opgelopen schade. Graag zou ik de schoenen namelijk ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door tomthelong