Klacht: UPS heeft pakket kwijtgeraakt en geretourneerd aan afzender

op 03 februari 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS heeft eenmaal een pakket afkomstig van Duitse webshop aangeboden toen ik niet thuis was. Aangegeven dat ik nogmaals eens bezorgpoging wilde, maar dan ander adres. Hierna ging het fout. Pakket raakte zoek. Paar dagen later dook het op in ander gedeelte van het land (Volgens klantenservice in een Kialazak?). Klantenservice beloofde me dat de zending de dag erna bij mij bezorgd zou worden.
Dit bleek niet waar, de volgende dag lag het weer in Duitsland, bij de webshop.
UPS niet bereid te helpen, zegt dat het wel schuld heeft, maar dat ik het met de verzender moet uitvogelen.
De webshop(verzender) zegt dat de aanbieding die ik heb gekocht over is, en dat ik niet meer voor dezelfde prijs kan kopen. Hetzelfde product kost mij nu 108 euro meer!

Nogmaals met UPS contact opgenomen en die zeggen dat ze niets voor mij gaan doen.

Ik zou blij zijn als UPS zorgt dat ik gecompenseerd wordt voor de opgelopen schade. Graag zou ik de schoenen namelijk ontvangen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:28 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door tomthelong