Klacht: Updates

op 29 juli 2016 over Supercell in de categorie Computer Games

Geachte support,
Al 2 jaar ben ik spelende, actief en wel. Helaas worden er te veel updates doorheen gegooid, dat je nauwelijks dit kunt bijwerken, moet u zich voorstellen wanneer je als beginneling moet starten, wat diegene allemaal te wachten staat, terwijl het voor een TH10 al nauwelijks te doen is.

Ik heb het spel clash of clans altijd hoog aanbevolen gehad, maar door de te snelle updates die er zijn, valt het doel een beetje weg, het is interessant om een spel juist door wat updates uitdagend te houden, maar niet de opeenvolgende update na de andere grote. Mijn labaratorium staat altijd aan, en toch door de updates kan ik het niet bijhouden om andere troepen up te graden omdat de zojuist upgegraden items, weer ge-updated blijken te zijn. Hetzelfde geldt voor de defense, ik heb al overwogen te stoppen, maar tegelijkertijd is dat zonde aangezien er behoorlijk wat speeluren in zitten van de afgelopen 2 jaar.

Groet,
Clash of clans speler

Minder updates, zou het weer leuker maken! Af en toe een kleine verandering maar geen constante troepen upgrades etc!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Supercell

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Supercell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MvEvil