Klacht: uitzending Boulevard

op 12 mei 2017 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Mijne Heren,
Naar aanleiding van
de programmering van Uw Boulevard uitzending moet mij even iets van het hart. Het valt mij op dat er de laatste tijd toch wel heel erg veel aandacht wordt besteed aan het onderwerp sex. Dat is niet erg maar het tijdstip wel. Er zitten zoveel kinderen nog op de bank en ik vraag mij af of er niks anders meer is om aandacht aan te geven Het onderwerp van vanavond gaat mij[ en niet alleen mij] te ver voor deze vroege avond. Is er soms iemand die hier erg op kikt of zo? In onze vriendenkring sta ik niet alleen betr. dit onderwerp. De tijd met Albert was toch van een iets ander kaliber…sorry. Voor dit onderwerp steeds kunt U beter een ander programma gaan maken, misschien een idee voor de late avond.
Dit moest mij even van het hart. Ik heb hier eerder ook al eens op gewezen, maar helaas. De RTL stijgt hier niet mee in mijn achting.
Ik hoop dat het eens ter sprake komt op Uw redactie, met vriendelijke groet,
Loes Grootenboer.

Dat het eens onder de aandacht komt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loes Grootenboer