Klacht: uitval lifetabe

op 01 juli 2012 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een update werkt de browser niet goed meer en moeteerst de reset weer indrukken om verder te kunnen gaan.
Gebelt met klachten lijn en deze klacht was bij hen bekent er werd aangewerkt maar ben 4 dagen en het is nog niet opgelost.
Duurt wel donders lang en je zult maar de zelfde tab zaterdag in de aanbieding kopen en dan er achter komen dat deze niet werkt een goede reklame.

Gewenste Oplossing:

Dat het alles zaterdag 29 juni weer werkt zo niet dat ik hem dan maandag 1 juli in kan leveren bij de aldi willbrandsstraat in Zwolle en mijn aakoop bedrag terug krijg al heb ik hem in december 2011 daar gekocht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medion

Heeft op 09 juli 2012 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Stiekema,

Er is al een nieuwe update beschikbaar. http://www1.medion.de/downloads/download.pl?lang=nl&filename=Lifetab_p9514.20120703.8-ICS-signed-ota-update-20120703162555.zip&id=11436&type=software

Met vriendelijke groet,

Team WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door mafkikker