Klacht: uitval Huawei G750

op 22 juni 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn oude Huawei G750 in orde laten maken voor mijn dochter. Nieuwe accu, reparatie omdat de telefoon niet meer oplaadde en een nieuw hoesje. Nu wil hij sinds 2 weken niet meer opstarten en heeft een zogenaamde hard reset ook niks uitgehaald. Blijft hangen in opstartscherm en doet verder niks. Zie foto.Bij een telefoon-reparatiezaak zijn ze er vandaag een halve dag mee bezig geweest en ook zij krijgen het niet voor elkaar. Telefoon lijkt te zijn gemaakt voor kortdurend gebruik.

Als de telefoon gemaakt is en mijn dochtertje blij.

Bericht van Huawei

3 maanden geleden - Beste van Michaelian, Mijn oprechte excuus voor het ongemak. Ik snap dat dit erg vervelend is voor uw dochter. Wij raden met dit defect altijd eerst aan om een hard reset uit te voeren. Helaas is dat voor u geen oplossing omdat u dit al gedaan heeft dus moet ik u toch adviseren om het toestel nogmaals op te sturen naar het service center voor reparatie. Mijn excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Shemara Huawei Benelux

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Michaelian

3 maanden geleden - Goedemorgen, heeft u voor mij exacte adressering hiervoor? Wat zijn de kosten hiervan? Ik hoor graag van u. Bij voorbaat dank

Bericht van Huawei

3 maanden geleden - Beste van Michaelian, Nogmaals hartelijk dank voor uw bericht. Hieronder vind u de opties hoe u het toestel kunt opsturen voor reparatie. Daar zijn 3 manieren voor. 1 Indien u zich binnen 30 dagen na aankoop geregistreerd heeft voor onze VIP service kunt u via www.huaweivipservice.nl inloggen en een afspraak maken voor reparatie en dan komen we de telefoon kosteloos ophalen.( Reparatie zal 3 werkdagen duren) 2 Indien u zich niet binnen 30 dagen na aankoop geregistreerd heeft voor de VIP service, kunt u via www.drmobile.eu een afspraak maken voor reparatie (zijn wel ophaalkosten aan verbonden)( Reparatie zal 5 werkdagen duren) 3 U kunt terug naar de winkel van aankoop en dan zullen zij het toestel voor u opsturen.(gratis)( Reparatie zal minimaal 2 weken duren) Of dit binnen of buiten de garantie valt kan ik u op dit moment nog niet vertellen. Het toestel zal eerst onderzocht moeten worden en aan de hand daarvan zult u een update krijgen over eventuele kosten. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Shemara Huawei Benelux

Reactie van de melder van de klacht Michaelian

3 maanden geleden - Toestel kon niet worden gerepareerd. Erg teleurstellend en verzendkosten van 7,95 en toestel ben ik kwijt

Alle klachten die gemeld zijn door Michaelian