Klacht: Uitslag

op 07 juni 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik kocht altijd de paarse makeup doekjes voor ongeveer €0,50 geloof ik. Prima doekjes en werkte altijd goed. Totdat ik mijn makeup er wilde afhalen.. Ik pakte een doekje en haalde mijn mascara eraf, daarna ben ik onder de douche gegaan om de makeup ernog maals goed af te spoelen met water. Ik kwam de douch uit en mijn gezicht prikte heel erg en rond om mijn ogen was het vuurrood. (Duikbril vorm)

Ik heb hier nooit eerder last van gehad dus ik denk dat er in dat pak doekjes iets in heeft gezeten wat er niet hoorde. Ik zou eventueel een foto kunnen toesturen van mijn gezicht. Het is pas een paar dagen erna weg getrokken.

Mvg Demi

Misschien een cadeaubon zodat ikalvast wat voorraad doekjea in kan kopen die wel goed zijn.. anders reinigingsmelk proberen als het zo blijft.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door demioorthuis23