Klacht: uitschrijving niet verwerkt?

op 22 augustus 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Ik benul survend op TWOO beland. Was best wel nieuwsgierig, ging 1 maand “proberen”. Bij nader inzien is dit toch niets voor mij, zodat ik heb aangegeven na die maand te willen stoppen.
Nu blijkt dat er toch weer een maand abonnement is afgehouden.
Dat wilde ik niet en ik vrag U om mijnlidmaatschap te stoppen en het bedrag te retourneren.

Graag abonnement opzeggen en mijn maandbedrag terugstorten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 22 augustus 2016 om 14:15 geantwoord

Goedemiddag,

Dank je wel voor je bericht. Ik heb dit meteen even voor je nagekeken, en blijkbaar stond je account ingesteld op automatisch verlengen. Dit werd aangegeven in de correspondentie die je na je aankoop van Twoo ontving, alsook tijdens het aankoopproces.

Je kon het verlengen van je Twoo Premium op ieder gewenst moment per direct uitschakelen door onder de instellingen van je account je Premium stop te zetten. Wanneer je dat doet, wordt je abonnement niet meer automatisch verlengd, maar kan je uiteraard wel nog gebruikmaken van Twoo Premium voor de termijn die je reeds betaalde.

Je moet hiervoor echter niets meer doen, ik heb dit reeds in orde gebracht voor je.

Een terugbetaling is helaas niet meer mogelijk omdat reeds meer dan de helft van de aangekochte periode verstreken is. Anders regelden we met plezier een terugbetaling voor jou.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door ruud.vaessen@upcmail.nl