Klacht: uitschrijven

op 08 mei 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik wil mij graag uitschrijven en zorgen dat de automatische incasso stopt, maar kan dit nergens vinden. Hoe dit te doen?

Als ik uitgeschreven ben en mijn account opgeheven is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 mei 2017 om 11:58 geantwoord

Beste Joost,

Zoals ik kan zien heb je deze week telefonisch contact met ons opgenomen. Het account waarmee je lid bent geweest is sinds 27 april 2017 door ons uitgeschreven. Dat betekend dat er geen nieuwe incasso's zullen plaatsvinden.

Zoals mijn collega aan de telefoon heeft uitgelegd, heeft u momenteel nog twee openstaande facturen voor de laatste twee maanden waarin het account actief was als premium. Wanneer u deze facturen voldoet zal je geen mails meer van ons ontvangen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Maaike
Huurwoningen.nl