Klacht: uitschrijven

op 17 november 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb mij eenttijd geleden uitgeschreven en duidelijk gemaakt dat ik al sinds augustus niet meer wil nou blijf ik rekeningen van jullie krijgen ik betaal niks meer boek alles terug vidnt dit niet netjes van jullie !!!! Ikhad me ook optijd uitgeschreven maar toch moest ik1 kwer betalen omdat juli zeiden dat ik telaat uit ben geschreven dat heb ik gedaan en nou blijf ik rekeningen krijgen

Als ik geen rekeningen meer van jullie ontvang

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 18 november 2016 om 16:45 geantwoord

Beste Anneke,

Het valt mij op dat er twee accounts zijn aangemaakt op Huurwoningen.nl:
1. anneke1996@gmail.com
2. anneke1996@hotmail.nl

Het account dat gekoppeld is aan anneke1996@hotmail.nl is aangemaakt op 15 juli en uitgeschreven op 22 juli. Er heeft eind juli een incasso plaatsgevonden die u teruggeboekt heeft. Aan de hand van die storneren heeft u een factuur ontvangen.

Via: anneke1996@gmail.com is er een account aangemaakt op 7 juli jl. en beëindigd op 3 november. De incasso's van de maanden september en oktober zijn door u gestorneerd en hierover heeft u incasso's ontvangen.

Ik wil met u een regeling treffen. Ik hoor graag wat uw voorstel is.

Ashley Zuijdendorp

Heeft op 18 november 2016 om 23:30 geantwoord

Hoeveel moet ik julie nou nog betalen ? Nou ik wil er gewoon van afzijn het is ook gewoon zonde ik heb met jullie contact gehad in juli dat ik me wou uitschrijven het is dan ook jammer dat jullie blijven incaseren ik gebruik de site ook al niet meer sinds juli omdat ik geen woning meer zoek heb ik duidelijk aan gegeven !! Bij allebei.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 week geleden - Hoi Anneke, In totaal staan er nog 4 facturen open à € 19,95. Om je tegemoet te komen zal ik twee facturen laten vervallen. De volgende facturen dien je dan nog wel over te maken: 1. 2016822001362138 2. 2016822001324178 Wij zien de betaling graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Reactie van de melder van de klacht anneke19o6@hotmail.nl

3 dagen geleden - Hoeveel moet ik jullie in totaal overmaken ? Voor zowel anneke1996@hotmail.nl en anneke1996@gmail.com Dan wil ik graag afspreken dat ik het in 3 delen betaal nu 1 15 december 1 en 15 januarie 1 is dat goed ? Hoor graag het totaal bedrag zodat ik van alles af ben

Bericht van Huurwoningen.nl

2 dagen geleden - Beste Anneke, Zoals eerder aangegeven stonden er 4 facturen open, om je tegemoet te komen laat ik twee facturen vervallen waardoor er nog maar 2 facturen openstaan. Dit is een totaalbedrag van € 39,90. Hiervoor gelden de volgende factuurnummers: - 2016822001362138 - 2016822001324178 Wat betreft de betalingsregeling is dat prima. Ik zal een aantekening maken dat er facturen rond die datum betaald zullen worden. Helaas kan ik de facturen niet uitstellen, dit betekent dat u in de tussentijd herinneringen zult ontvangen maar deze mag u negeren. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door anneke19o6@hotmail.nl