Klacht: uitreksel niet ontvangen

op 02 mei 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Ik had een standaard uitreksel aangevraagd en per mail een bevestigingsmail ontvangen. De uitreksel zou ik over 3-5 dagen thuis hebben werd er gezegd in het mailtje. 13 april had ik een uitreksel met bsn nummer aangevraagd maar geen bevestigingsmail ontvangen. het was een week later en ik had de uitreksel niet per post ontvangen, heb ik gebeld naar de gemeente kreeg ik te horen dat ze me zouden terugbellen, is niet gebeurt. Had 2 dagen daarna weer gebeld kreeg ik een ander persoon aan de lijn zei ze dat ik ook weer teruggebeld zou worden is niet gebeurt nogmaals. Toen besloot ik nog een keer een utreksel aan te vragen en heb ik een bevestigingsmail ontvangen, het is nu 9 dagen geleden en ik heb nog steeds geen uitreksel met bsn nummer, terwijl ik ervoor heb betaald en 2 keer ervoor heb gebeld en gevraagd waar die blijft.

ik ben pas tevreden als ik me uitreksel ontvang en geld terug krijg van de vorige die ik niet ontvangen heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.elkandoussi@hotmail.com