Klacht: Uitlaat nooit ontvangen ook geen geld terug gekregen.

op 31 juli 2017 over opvoeren.nl in de categorie Internetshops - Motoronderdelen

Op 3 juli 2017 heb ik bij opvoeren.nl een uitlaat bestelt de turbo kit gmax carbon 210 euro. Deze uitlaat heb ik nooit ontvangen. Het bedrijf is niet meer bereikbaar wegens overleden van de eigenaar. Hier heb ik ook respect voor ,maar heel veel andere mensen zoals ik hebben nu geen product ontvangen of hun geld terug. Het lijkt mij sterk dat opvoeren.nl een eenmans bedrijf was. Want vorig jaar belde ik ook wel is naar ze toe en toen kreeg ik toch paar keer verschillende mensen aan de telefoon. Al bel je opvoeren.nl krijg je een voicemail die vertelt dat ik me geld zou moeten terug gestort krijgen maar dat heb ik nog steeds niet….?

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg van opvoeren.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over opvoeren.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over opvoeren.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door opvoeren.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jordyhoogland