Klacht: uitkering

op 14 augustus 2016 over Gemeente Helmond in de categorie Gemeente

nou mijn dochter MLM Witzel krijgt (kreeg) een uitkering maar daar er steeds wel wat fout gaat met papieren die (zogenaamd ) niet ontvangen waren terwijl ik ze persoonlijk heb afgegeven en een bewijsje er van heb gehad word nu haar uitkering stop gezet , mijn dochter loopt al op haar tandvlees en heeft hulp van een psychiater telkens als ze er wat uit komt word ze door zoiets weer hard terug gegooid . weet niet hoelang ze dit zo vol houd snap niet dat er zo met de NEDERLANDSE burger word om gegaan . ga ook een mail naar de eerste kamer sturen met de vraag of dit zo allemaal maar kan een moeder die alles doet om er goed uit te komen en voor haar kind te zorgen die dan zo weer lekker in de put word gewerkt

dat het gewoon normaal gaat en de mede werkers ook eens hun fout toe geven waar gewerkt word worden fouten gemaakt maar geef ze dan ook toe en schuif niet gelijk de schuld bij de klant

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Helmond

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Helmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door suurtje195