Klacht: Uiting medewerkster

op 18 januari 2014 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik belde voor informatie van een openstaande rekening toen uw medewerkster mij als antwoord gaf terug te gaan naar Africa om water uit een put te halen.
Ik heb haar er toen opgewezen mij deze nonsens niet te vertellen, want zij heeft mijn ticket niet voor mij betaald om naar Nederland te komen. Ik heb keihard gewerkt om mijn ticket te betalen en bovendien kom ik niet uit Africa.Ik wil haar ook vertellen datik altijd gewerkt heb maar met de bezuinigingen thuis moet zitten en dat ze blij mag zijn en God dank mag zeggen dat ze toch nog kan genieten van een volledige salaris.
Als dat niet genoeg is word ik steeds gebeld en wordt er in mijn oor opgehangen.
Bij voorbaat dank dat ik een klacht heb mogen indienen en zie uw reactie tegemoet.

Laat ik aan jullie over.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 27 januari 2014 om 09:49 geantwoord