Klacht: Uithuis en kind afgepakt

op 24 mei 2020 over Leger des heils in de categorie Goede Doelen

Hallo,

Mijn naam is Steven Daäda en ik vroeg mij af u of iemand anders mijn ouders kunnen helpen met hun situatie.

De bericht hieronder heeft een snelle samenvatting van hun hele situatie.

Ouders huurachterstand bij leger des heils.
Ouders proberen te regelen.
Leger des heils werkte zelf niet mee.
Ze komen nooit meer zelf terug maar hadden een melding gedaan bij sociaal wijk team.
Leger des heils heeft gezegd dat mijn ouders uithuis geschopt zijn.
Mijn halfbroertje heeft een verstandelijke beperking en heeft ook nog autisme.
Oddc Kameel was mijn halfbroertje zijn school we zouden een grondige genetische onderzoek krijgen daar. Ze zeiden tegen mijn ouders 2 jaar later dat het niet kon en dat we naar iemand anders moeten gaan.
Sociaal wijkteam had de melding geplaats gestuurd naar veiligthuis ijselland.
In de melding van Veiligthuis Ijssellanden stond in dat mijn ouders mijn halfbroertje mishandelen.
Veiligthuis Ijssellanden kwam onverwacht langs tijdens de corona maatregelen.
Veiligthuis Ijssellanden stuurden de melding door naar Raad van de Kinderbescherming.
Raad van de kinderbescherming had op 9 april een onderzoek gestart.
Ze wilden op 28 april langskomen maar kon niet want mijn moeder heeft chronische ziektes.
Ze beveelde ons dat zij moesten langskomen.
Ze hadden Oddc Kameel ondervraagt en oddc Kameel zeiden tegen hun dat de ouders nooit hadden gevraagd hadden naar een onderzoek. Ze zeiden in het rapport dat zij veel zorgen hebben om mijn halfbroertje terwijl hun 2 jaar verspilt hebben van zijn leven.
De raad van de kinderbescherming heeft zelf de Wijkagent ondervraagt terwijl die niet interesseert.
Ze hadden een rapport gemaakt zonder ons proberen te horen.
Binnen 1 maand had de raad van de kinderbescherming mijn halfbroertje uithuis geplaats met de reden van dat de ouders niet de zorg konden aanbieden.

Steven Daada

Hallo,

Ik had een paar feiten verkeerd en ik was wat vergeten te zeggen.
De melding werd gedaan door Sociaal Wijk Team.
Mijn ouders hebben al voordat mijn broertje uithuis werd geplaatst al met hun huisarts gepraat.
De huisarts vroeg aan hun mag ik informatie doorgeven aan de Raad van de Kinderbescherming.
Mijn ouders weigerde haar verzoek maar de huisarts heeft het wel gedaan.

Ik en mijn oudere broer waren al uithuis geplaatst door dezelfde instanties, mijn moeder ging alles doen wat hun zeggen.
We hadden toen UHP voor 1 jaar maar dat werd voor 4 jaar elke jaar verlengt en mijn moeder maar doen wat die instanties wilden.
Dus dat heeft ook geen zin.

Steven Daada

Wanneer ze mijn broertje terug brengen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leger des heils

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leger des heils nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door StevenDaada