Klacht: Uitgevallen

op 16 april 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn huawei p9 is zomaar uitgevallen en wilt niet meer aangaan. Ook heb ik verder op internet gezocht wat je eraan kan doen. Volume knop laag ingedrukt houden en tegelijker tijd de startknop ingedrukt houden werkt ook niet. In de computer of laptop werkt ook niet, Hij gaat helemaal niet meer aan.-

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huawei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huawei

Heeft op 10 mei 2017 om 11:51 geantwoord

Beste Janne Van der Laan,

U kan proberen om een hard reset uit voeren :
Hierbij vindt u de stappen om een hard reset van uw telefoon te doen, let
u er wel op dat u alle gegevens in het toestel kwijt bent:

Verwijder SIM - en SD kaart
De batterij van het toestel moet voldoende opgeladen zijn
De opdracht moet gedaan worden zonder enige kabelverbinding
Zet het toestel uit

Druk tezamen op de aan/uit knop en volume omhoog knop totdat het groene
androidlogo verschijnt met daarna het bootmenu met volgende opties:

-1 Reboot System now
-2 Wipe Data/Factory Reset
-3 Wipe Cache Partition

Ga naar -3 in de lijst met de volumeknop en bevestig met aan/uit knop.
Nu gaat alles weggewist worden.

Daarna kiest u voor -1 in de lijst met de volumeknop en bevestig met
aan/uit knop.

De telefoon start nu nieuw op.

Mocht dit niet lukken , dan raad ik U aan om uw toestel op te sturen om na te kijken .
Om uw toestel te laten ophalen om na te kijken hebt U 3 mogelijkheden:
1. Indien U zich 40 dagen na aankoop van uw toestel hebt geregistreerd voor de VIP service (dit betekent dat U ipv 2 jaar fabrieksgarantie , U 3 jaar garantie hebt). Dan kan U zich registreren via :www.huaweivipservice.nl. uw toestel wordt dan bij U thuis gratis opgehaald en wordt binnen de 3 werkdagen gerepareerd of terugbezorgd.
2. Indien U niet VIP geregistreerd bent , dan kan U zich aanmelden via : www.drmobile.eu/nl Uw toestel wordt dan mits een vergoeding bij U thuis opgehaald en wordt dan binnen de 5 werkdagen terugbezorgd.
3. U kan uw toestel terugbrengen naar de winkel , zij sturen dit dan voor U op maar dit kan wel tot 2 weken duren.
Op het moment dat het toestel aangekomen is in het service centrum zullen wij het toestel onderzoeken.
Alles wat aan het toestel mankeert zullen wij repareren.
Mochten er problemen zijn met het toestel en het valt binnen de garantie zal dat kosteloos gemaakt worden.
Mocht het zo zijn dat er iets buiten de garantie valt zult u op de hoogte worden gehouden over eventuele kosten.
Mocht u er dan voor kiezen om de reparatie te annuleren zult u enkel de onderzoekskosten
moeten vergoeden. (tip: Hou de simkaart en sd kaart in uw bezit)en uw google account verwijderen.

Hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten.

Ginette.