Klacht: Uitblijven uitspraak omtrent bezwaarschrift 2017

op 11 augustus 2017 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Op 10 mei heb ik per mail een bezwaarschrift ingediend tegen de huurverhoging van 2017. Tot mijn verbazing krijg ik op 31 mei 2017 een brief van Havensteder (gedateerd 10 mei 2017???) met het verzoek om een originele inkomensverklaring van de belastingdienst. Deze heb ik op 6 juni 2017 per mail naar Havensteder gezonden. Tussendoor heb ik telefonisch contact met Havensteder gehad en daar werd mij verteld dat mijn bezwaar binnen 6 weken na ontvangst van mijn laatste mail zou worden behandeld.

Inmiddels is het 11 augustus, ik heb 4 augustus telefonisch contact gehad met Havensteder, de medewerker zou een terugbel verzoek bij de afd. huurverhoging indienen. Ik 2 of 3 keer contact gehad met Havensteder via whatsapp, ook nu zou er een terugbelverzoek worden ingediend. Pas donderdag 10 mei krijg ik een telefoontje van de afdeling servicekosten, terwijl ik gevraagd had naar afd. huurverhoging. Wederom zou er weer een terugbelverzoek worden ingediend. Vrijdag 11 augustus heb ik besloten om toen maar weer zelf te bellen. Ook nu weer is er een terugbelverzoek ingediend door Havensteder omdat er niemand op die afdeling te bereiken was.

Ik wil dat mijn verzoek per omgaande word behandeld en dat er binnen 1 wwek uitsluitsel komt over mijn bezwaarschrift.

Mevr. Popken, Plautusstraat 13

Binnen 1 week uitsluitsel over mijn bezwaarschrift

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht1964