Klacht: Uitblijven levering krant voor meerdere dagen achtereen

op 18 augustus 2016 over Het Financieele Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Goedendag,
De afgelopen 4 dagen hebben wij geen FD ontvangen. Via het klachtenmenu dit gemeld en ook nalevering gevraagd. Deze helaas ook niet ontvangen. Gisteren de klantenservice gesproken en deze zullen een ernstige bezorgklacht indienen, helaas vanochtend weer geen krant en geen nalevering. Ons vermoeden is dat onze reguliere bezorger met vakantie is en niemand het oppakt. Hopelijk hoef ik niet de komende 2 weken dagelijks een klacht te blijven indienen en wordt bezorging weer opgepakt.

Wanneer de bezorging per direct weer wordt opgepakt en we weer dagelijks een krant krijgen. Daarnaast zou nalevering van de kranten van deze week ook wenselijk zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Het Financieele Dagblad over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Het Financieele Dagblad in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Het Financieele Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Het Financieele Dagblad

Heeft op 18 augustus 2016 om 10:50 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht, allereerst mijn excuses voor het niet leveren van de krant. Ik ga hier direct achteraan, daarnaast zorg ik ervoor dat de gemiste kranten met de post na bezorgd worden. Zodra ik terugkoppeling van de bezorgdienst heb laat ik dat weten.

Samantha

Alle klachten die gemeld zijn door MHartwig