Klacht: Uitbetalings problemen

op 28 september 2016 over POLDERCASINO in de categorie Internet casino

Beste,
Ik heb vandaag 25 euro gestort ik kreeg hierna ongevraagd een tegoed van 32,50 een bonus van 7.50 a fijn. Ik ga spelen bij jullie en win in mijn spel 400 euro totaal dit wil ik uitbetalen daar ik al best veel geld vergokt heb deze maand.
Nu kreeg ik hier een probleem mee wat ik al eerder mee maakte, ik kan bij jullie niet uitbetalen omdat ik bonus geld had volgens jullie was dit precies 400 euro? Ik was blij met een dode mus of terwijl voel me zwaar opgelicht! Ik hoop dat jullie wel wat voor mij kunnen betekenen aangezien ik erg boos ben.
Gr Naomi dit heb ik aan Polder Casino zelf gemaild na een ontevreden chat sessie

Wanneer ik die 400 euro kan uitbetalen of ten minste mijn speelgeld van deze maand terug krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over POLDERCASINO

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door POLDERCASINO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat POLDERCASINO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

POLDERCASINO

Heeft op 28 september 2016 om 17:26 geantwoord

Beste Naomi,

Dank voor uw klacht.

Jammer dat u aangeeft dat u ongevraagd een bonus heeft ontvangen. Met een bonus geven wij u extra speelplezier. Niet alle spelers waarderen een bonus, daarom kunt u vanuit het spelersmenu uw bonus annuleren.

Als u speelt met een bonus speelt u ten alle tijden eerst met uw eigen geld. Als uw eigen geld verloren is gegaan heeft u een tweede kans met uw bonusgeld. De bonus bij PolderCasino is daarom bijzonder flexibel.

Tevens kunt u de voortgang van het vrijspelen van bonusgeld via hetzelfde spelersmenu heel gemakkelijk controleren. Daar staat precies hoeveel u reeds heeft ingezet en hoeveel u nog moet inzetten om de bonus vrij te spelen.

Als uw volledige balans echt geld betreft dan bestaat er altijd de mogelijkheid om de bonus te verwijderen. Het bedrag wat dan van uw balans wordt verminderd is het ontvangen bonus bedrag.

Als u echter uw storting heeft verloren dan is gehele balans bonusgeld, op dit moment bestaat de optie niet meer om de bonus te verwijderen. Althans, die bestaat wel maar dat is zonde daar u op dat moment uw volledige bonus balans verwijderd.

Ik zie dat de bonus van uw account is verwijderd met een balans van 400,46 euro. Dat betekent dus dat u uw storting van 25 euro heeft verloren waarna u met bonusgeld heeft gewonnen. Anders was er slechts 12,50 euro aan bonus van uw account verwijderd.

Tevens wil ik erop attenderen dat u deze balans, zonder een bonus, nooit had kunnen behalen daar u met het bonusgeld begon te winnen. U had de bonus ook reeds bijna vrijgespeeld dus het is erg zonde dat de bonus verwijdert is.

Ik snap dat u graag 400 euro wil laten uitbetalen maar helaas is de bonus verwijderd van uw account. Daar het bonusgeld is zijn er echter wel voorwaarden verbonden.

Als oplossing kan ik u aanbieden om de bonus balans terug te zetten met een aangepaste inzetverplichting van 15x.

Ik verneem graag uw reactie.

Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Roxy 82