Klacht: Uitbetaling winnen met leren cheque

op 15 juni 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

In november 2014 is mijn aanvraag ‘winnen met leren’ door de FNV goedgekeurd waarna ik een training heb gevolgd. De kosten daarvan ad. 500 euro heb ik voorgeschoten, in de veronderstelling dat dit bedrag na 5 a 6 weken na inzenden van alle benodigde stukken, aan mij zou worden overgemaakt. Deze stukken heb ik op 3 februari naar de FNV verzonden. Rekening houdend met de 5 a 6 weken zit ik nu al 3 maanden langer op de betaling te wachten. Na vele mails en telefoontjes ben ik nog niets wijzer geworden, behalve dat men over is gegaan op een nieuw computersysteem wat de boel vertraagt. Punt is dat ik het geld heb voorgeschoten van spaargeld wat een ander doel had en ik nu financieel in de problemen kom omdat dat ander doel wel betaalt moet worden. Ik blijf mailen en hoop dat FNV nu héél snel over de brug komt. Ben behoorlijk nijdig intussen.

Wanneer de FNV per ommegaande mij het toegezegde bedrag overmaakt met hun welgemeende excuses voor deze idioot lange vertraging.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 21 juli 2016 om 12:11 geantwoord