Mijn Klacht:
Pakket eind september 2014 door DHL kwijt en pas op 4 december email ontvangen dat maar 3.40 euro + de verzendkosten zou ik terug krijgen van een waarde van 25 euro. Het geld is nog steeds niet binnen en ik krijg geen reactie meer van DHL.(ik heb meer dan 4 emails gestuurd met de vraag wanneer het geld binnen zou zijn). In het email van 4 december stond dat het geld al overgemaakt is; daarna dat binnen een week zal overgemaakt worden. Dus niet.
Gewenste Oplossing:
Als een reactie krijg of beter als het geld zsm overgemaakt zal worden.

