Klacht: Uitbetaling cashback.

op 14 februari 2018 over LG in de categorie Electronica Merken

Op 8-12-2017 heb ik een koelvries-combinatie, merk LG via Coolblue gekocht. Bij de aanschaf van dit product gold een cashback van 50 euro.
Omdat ik op 29-01-2018 de cashback nog niet had ontvangen, heb ik via email contact opgenomen met LG Klantenservice. Deze verwees mij door naar een afdeling, die de cashback-acties behandelde.
Nadat ik telefonisch contact had opgenomen met betreffende afdeling, kreeg ik te horen, dat mijn aanvraag was goedgekeurd; de betaling zou binnen twee weken worden uitgevoerd. Omdat op 13-02-2018 de eerdergenoemde 50 euro nog niet op mijn bankrekening was gestort, heb ik wederom telefonisch contact opgenomen met de afdeling die deze actie behandelde. Mij werd nu verteld, dat het proces vertraging had opgelopen. Ik heb hierover Coolblue en Klantenservice van LG geinformeerd, maar deze partijen komen met een NIKSZEGGEND antwoord. Ik vind het belachelijk dat je bij een cashback-actie meer dan 2 maanden moet wachten op je geld.

Ik ben pas tevreden, zodra LG 50 euro op mijn bankrekening heeft gestort.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kvgbp20