Klacht: uitbetaling

op 07 juli 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Ik heb enige tijd geleden Viabuy een prepaid kaart aangeschaft. Echter moest ik binnen twee wk minimal 90,00 opwaarderen. Doon onvoorziene kosten wil ik later in de maand opwaarden omdat ik in de veronderstelling was dat ik in mijn Eigen tempo mijn prepaid kaart kan opwaarderen. het bleek dus dat ik binnen twee weken moest gaan opwaarderen anders werd mijn dossier aan een incassobureau overgedragen. ik heb 89,70 betaald en gevraagd hoelang ik hieraan vast zit. Het bleek dus dat ik 3 jaar hieraan vast zou zitten. Ik heb gevraagd wat te doen om dit op te zeggen. Ik kon dat per email doen, echter zou het me 10,00 kosten. Dus in total 99,70. Die betaling heb ik voldaan en kon gebruik maken van mijn prepaid.ik wilde nog een bevestiging van opzegging, en wilde mijn opgewaarde nettobedrag 89,70 gaan gebruiken. Echter bleek dat na de opzegging mijn account per direct is geannuleerd waardoor ik mijn saldo niet meer kan opnemen. Volgens Viabuy ben ik dit geld kwijt. Ik voel me behoorlijk opgelicht en wil toekomstige klanten aarschuwen voor dit soort praktijken, vandaar dat ik een melding maak bij uw organisatie..

uitbetaling van mijn 89,70!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheldon