Klacht: uit de schappen

op 21 juni 2016 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen Men. Mevr. Mej.
Mijn klacht is eigenlijk dat de Nescafe Latte Hazelnut uit de winkels zijn.
Ik drink nooit andere koffie dan deze en nu kan ik het nergens meer krijgen want de winkels hier in Almelo verkopen het niet meer.
Nu is mijn vraag of u mij daar misschien aan kan helpen zodat ik toch nog koffie kan drinken.
Groetjes Alie van der Meer.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn koffie kan kan drinken .
Misschien dat u mij die kan opsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 16 april 2018 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Alie,

Bedankt voor je bericht. Uit onze administratie blijkt dat mijn collega je de verkooporganisaties heeft toegestuurd die deze koffie verkopen.

We hopen dat je weer lekker kan genieten van de NESCAFE Latte Hazelnut.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je ons altijd bellen, e-mailen of een bericht sturen via facebook.

Met vriendelijke groet,
Melissa van Nestlé Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door rosalie1313