Klacht: Uit de collectie

op 25 januari 2014 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik gebruik al jaren de Cappucino pads, en kan het niet begrijpen dat ze uit de handel zijn genomen! Jumbo snap er ook helemaal niks van want ze vertelde mij dat alleen al bij Jumbo Gouda circa 50 dozen per week werden verkocht.Dus laat de cappucino pads weer heel snel terug komen! Zodat ik daar weer van kan gaan genieten. Ik heb mijn twijfels dat het gelezen wordt door Nescafe, maar je moet wat proberen.

Zo spoedig mogelijk terug in de schappen!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nestlé

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u, als consument, over onze producten denkt. Excuses voor onze late reactie. Wij waren niet eerder op de hoogte van deze klacht. Naar aanleiding van uw vraag over de verkrijgbaarheid van ons product NESCAFÉ Cappuccino pads moeten wij u helaas meedelen dat dit artikel sinds kort geen deel meer uitmaakt van ons assortiment. Er was jammer genoeg te weinig vraag naar deze koffievariant en daarom waren wij genoodzaakt met de productie hiervan te stoppen. Helaas hebben wij hier zelf ook geen voorraad meer van. Wij zullen in ieder geval uw bevindingen registreren voor de Product Manager van onze marketingafdeling. We hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Mocht u nog verdere informatie wensen dan kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer: 020 5699699. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke van Veen