Klacht: uit bestand van twoo

op 05 juli 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Halen zonder toestemming geld van mijn rekening en ik heb al geen cent te makken.

Als ik uitgeschreven ben uit het bestand van twoo en dat er niet zomaar geld van mijn rekening gehaald wordt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 08 juli 2016 om 07:22 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen even voor je nagekeken, en blijkbaar stond je account ingesteld op automatisch verlengen. Dit werd aangegeven in de correspondentie die je na je aankoop van Twoo ontving, alsook tijdens het aankoopproces.

Je kon het verlengen van je Twoo Premium op ieder gewenst moment per direct uitschakelen door onder de instellingen van je account je Premium stop te zetten. Wanneer je dat doet, wordt je abonnement niet meer automatisch verlengd, maar kan je uiteraard wel nog gebruikmaken van Twoo Premium voor de termijn die je reeds betaalde.

Je hebt deze betaling inmiddels geprotesteerd bij je bank dus je zal het bedrag binnenkort weer ontvangen.

Bij verdere vragen kan je ons steeds contacteren via info-nl@twoo.com Fijn weekend alvast!

Alle klachten die gemeld zijn door Kyodo