Klacht: U kiest partij voor bedrijven ten koste van de klant Radar-Forum

op 06 april 2018 over Radar uitzending in de categorie Tv- en Radio programma's

Heb klacht (Dollar Rent A Car int geld zonder verhuur (Cartrawler, Axa) hieronder) een tijdje op het Radar-Forum gehad maar kreeg daar allerhande ongenuanceerde reacties.
Tegelijkertijd werden mijn berichtjes gemodereerd dat het een lieve lust was.

U kiest partij voor bedrijven ten koste van de klant Radar-Forum.

Klacht: Dollar Rent A Car int geld zonder verhuur (Cartrawler, Axa)

Kreeg auto niet mee omdat ik niet de juiste creditkaart (enof debitkaart) bij me had. Geld was weken daarvoor al betaald.
Krijg geld niet terug, noch van verhuurbedrijf noch verzekering.
Verhuurbedrijf Dollar, Schiphol. Via Cartrawler.
Dollar verwijst naar Cartrawler.
Cartrawler gaat niet in op mijn vragen.
Verzekering Axa geeft geen antwoord.

Bovendien werd ik heel onbeschoft behandeld door jongen achter de desk van Dollar Rent A Car, Schiphol.
Bedrijf was telefonisch onbereikbaar (eeuwige wachtstand) en een half uur later bleek ik daar de enige klant te zijn.

Tevreden als Radar-Forum de onzinnige persoonlijke aanvallen op een belazerde klant modereert en niet de klant monddood maakt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Radar uitzending

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Radar uitzending nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hans Heinrich

2 jaren geleden - Nog steeds geen antwoord.

Reactie van de melder van de klacht Hans Heinrich

1 jaar geleden - Radar-Forum helpt bedrijven, niet gedupeerde klanten. Waarom?

Reactie van de melder van de klacht Hans Heinrich

6 maanden geleden - Er zijn akelige vaste bewoners met veel vrije tijd. Zij bestoken eerlijke gedupeerden Trumpiaans.Worden ze betaald door verschillende bedrijven? Waarom doet Radar-Forum daar niets aan?

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Heinrich