Klacht: typische Katwijk

op 06 september 2018 over Evangelische Omroep in de categorie Omroepen

geachte heer mevrouw,

als inwoner van Katwijk wil k de volgende even kwijt, namelijk:
afgelopen week is het programma gestart typische Katwijk.
ik heb dit programma sprakeloos bekeken., ik vind het namelijk zeer onfatsoenlijk dat (wij katwijkers) als malloten worden neergezet op de nationale televisie en voel mij dan ook enorm geschoffeerd door de EO.
iets wat ik niet zou verwachten van een omroep als EO

ik wil u er dan ook op wijzen dat een kustplaats met zoveel historie vanuit visserij, met huidige visbedrijven welke wereldwijd bekend zijn, met horeca en toerisme, met grote voetbalclubs met nationale bekendheid en nog vele andere zaken. toch wel erg belachelijk wordt gemaakt met de door EO uitgezonden beelden.

zonder inhoudelijk in te gaan op de gefilmde personen, vind ik het van een bijzonder laag niveau en dan kunt u van mij aannemen dat ik me voorzichtig uitdruk..

mij verzoek is dan ook om per direct met deze onzin te stoppen!!
los van het feit dat ik me niet kan voorstellen dat hier serieuze kijkers voor zijn, zijn er echter wel mensen die (van buiten Katwijk) met enig leedvermaak kijken.
sterker nog, ik word letterlijk aangesproken of ons mooie mooie dorp louter bestaat uit malloten.

nogmaals wil ik u erop wijzen dat ik en velen van mij dorpsgenoten ons ernstig beledigd voelen door de Uitzending typisch Katwijk..

u kunt dit dan ook maar op 1 manier goed maken,
stoppen met deze uitzendingen en excuses maken via een uitzending.

alvast bedankt.

met vriendelijke groet,

D. heemskerk

stop de uitzending typische Katwijk
en plaats een rectificatie

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Evangelische Omroep over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dirk heemskerk