Mijn Klacht:
Ik wil een klacht indienen over het programma van Johan Derksen. Ik vind het vulgair en ordinair, met een niveau dat beneden peil is. De mannen in het programma lijken seksueel gefrustreerd en ik beschouw het als vrouw-onvriendelijk. Dit haalt de kwaliteit van de programma’s van SBS 6 omlaag. Tot nu toe heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn klacht.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag een reactie van SBS 6 ontvangen over deze kwestie.


