Klacht: Tweede dag gratis toegang geweigerd

op 14 augustus 2017 over Movie Park Germany in de categorie Attractiepark

Op 12 augustus zijn we met 5 personen naar moviewold gegaan, dat de jongste persoon 2 jaar is, was het niet gelukt om gebruik te maken van de aanbieding hotel met toegang (de minimum leeftijd voor die aanbiedingen was 3 jaar)ik heb dus zelf gezocht naar een hotel en via uit met korting losse toegangs tickets gekocht voor 31 euro per stuk (met nu in augustus inclusief een gratis hamburger menu). Toen ik ’s middags de kaarten wilde omruilen voor de gratis tweede dag bandjes werd me doodleuk verteld dat ik die niet kreeg, omdat ik kaarten met korting had en alleen de tweede dag toegang geldig was als je kaarten voor de volle advies prijs koopt. Aangezien we geplanned hadden de achtbanen op zondag te gaan doen, moesten we zaterdag helaas met treurige kinderen weer naar huis.

Als movieworld duidelijk op hun website Vermeld dat de tweede dag gratis niet geldig is als je en ticket koopt met korting!
(Of met een gratis hamburger)

Of alsnog gratis toegangs bewijzen geeft.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Movie Park Germany

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Movie Park Germany nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henkinzuidameriks