Klacht: twee weken gereserveerd op camping verhuizen

op 14 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij hebben via vakantieveilingen gereserveerd voor 2 weken op de camping. Echter moeten wij de tweede week verhuizen. Wij snappen dat het vermeld staat bij bieden. Maar ik vraag me echt af waarom dit nodig is.. We moeten 4 plaatsen opschuiven de tweede week. Ik werk zelf ook als receptioniste in een hotel. Het lijkt mij een kleine moeite om deze boekingen op 1 plek te reserveren. Tevens lijkt het mij voor jullie een mooie omzet om bv 50 euro toeslag te vragen om op 1 plek te blijven.. ik denk dat hiervoor veel mensen kiezen.

als we op 1 plaats mogen blijven.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 15 juli 2016 om 08:50 geantwoord

Geachte familie Vriezen,
wij begrijpen uw opmerking. helaas zijn accommodaties die geveild worden via vakantieveiling losse objecten met een vast acco nummer. de reden is om hiermee openstaande dagen op te vullen. De door u geboekte accommodatie kan het weekend of midweek reeds verhuurd zijn en zelfs met voorkeur. Dat het extra geld oplevert zou op waarheid kunnen berusten, maar gezien het vaak last minute boekingen zijn is dit operationeel bijna onmogelijk.Het is hoogseizoen en bijna alles volgeboekt.
Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht en wensen wij u een prettig verblijf. team hospitality

Heeft op 15 juli 2016 om 20:26 geantwoord

toen ik de boeking maakte werd er gezegd dat de computer alles automatisch deed indelen. Het was niet mogelijk om voorkeur aan te geven. Ik snap dat het niet altijd kan. Maar er werd duidelijk aan de telefoon aangeven dat het bij rechtstreekse reserveringen wel kan maar via de veiling niet. Ook werd mij mede gedeeld dat 2 weken voor aankomst de indeling en slagboompassen worden verstuurd. Indien jullie dus hadden gewild kon het makkelijk aangepast worden. Ik werk zelf in een hotel en weet hoe je kamers moet indelen. Een kleine moeite waarmee je gasten een groot plezier kunt doen. Zeg nou gewoon eerlijk dat jullie niet de moeite willen nemen om mensen wie via vakantieveilingen hebben geboekt met 2 reserveringen op 1 plek te laten staan. Het is toch onzin om te moeten verhuizen daar wordt niemand blij van. Wat verwachten jullie nou dat mensen volgend jaar niet meer via een veiling boeken omdat ze moeten verhuizen? Onze vakantie stemming is in ieder geval een stuk minder geworden doordat de verhuizing na een week boven ons hoofd hangt! Ik hoop echt dat er nog iets aan kan worden gedaan!

Alle klachten die gemeld zijn door sharonkappert