Klacht: Twee mislukte bezorgpogingen

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na twee bezorgpogingen heb ik mijn bestelling nog steeds niet.
Blijkbaar is het heel erg moeilijk in te schatten hoeveel je moet bezorgen en weet je dat pas een uur voor het daadwerkelijke bezorgvenster dat je het qua capaciteit niet aan kan /s. Belachelijk!

Heb inmiddels mijn bestelling bij Coolblue geannuleerd en zal bij een webshop gaan kopen die mijn bestelling niet via DynaLogic verstuurt, misschien komt ie dan daadwerkelijk een keertje aan.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn benzine kosten terug. Ik woon nog niet op de plek waar ik de producten liet bezorgen en moest er beide keren ongeveer 150 km voor afleggen. 't zal ongeveer 75 euro zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Cozijnsen,

Wat jammer om te vernemen dat u deze ervaring heeft gehad met onze dienst! We zouden graag wat concreter willen na gaan wat er aan de hand was, echter kunnen wij niets terug vinden van uw order.

We begrijpen dat het erg vervelend is moeten zijn om hiervoor heen en weer te moeten rijden. Echter kunnen we u niet tegemoetkomen in uw benzine kosten. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door jancoz