Klacht: twee keer betaling afgeschreven

op 18 oktober 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilde een pakket verzenden via Kiala, dus verzendbewijs maken.
Betaling met PayPal ivm veiligheid. Kon wel minuten duren voordat betaling geverifieerd zou worden. Na een half uur!!!!! heb ik getracht te annuleren. Maar niets werkt op die site. Dus na 3 kwartier toch maar via een ander mailadres opnieuw geprobeerd. En ja hoor, dan ineens werkt het wel. Dus nu heb ik twee keer betaald. Dan had ik beter met Postnl kunnen verzenden. Èn goedkoper èn een stuk sneller.

Gewenste Oplossing:

Ik wil 1 maal betaling terug, namelijk die van traceernummer 001Q3LT.
Alleen, zie maar eens in contact te komen met Kiala. Zelfs het contactformulier op hun site is nergens te vinden.
Het is echt één waardeloze bedoening daar. Nooit maar dan ook nooit meer verzending met Kiala.
Ik ga ook bij PayPal een klacht indienen en mijn betaling terugvorderen.
Want ik heb een keer of 80 geprobeerd te annuleren namelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SanniekeP