Klacht: Twee abonnementen

op 11 mei 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik betaal al jaren mijn dochters abonnement , Toen ze vorig jaar van tmobile bericht kregen dat ze haar abonnement mocht verlengen met aaa bieding van iPhone voor 200 euro besloot ze dat te doen en hebben we meteen alles op haar naam gezet en van haar rekening af te laten schrijven.
Klant: het blijkt nu dat dit abonnement weer op mijn naam staat en dat ik het betaal, MAAR OOK, wordt er bij haar een abonnement afgeschreven, wat op haar naam staat.
Ik denk dat het verkeerd is gegaan in de winkel, ze hadden dat moeten stopzetten . Toen ik ze belden zei ze dat ze ook een iPhone heeft gekregen en dat ze daarom de dubbel gemaakt kosten niet terugbetalen.
We zouden natuurlijk dit nooit hebben afgesloten en zijn verkeerd voor gelicht, het is toch te idioot dat door een fout van een medewerker van de winkel ik voor dubbele kosten opdraai?

Ik wens mijn dubbel betaalde abonnement kosten 11x 38,98= 428 euro terug

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andrea54