Klacht: Tv retour wordt niet opgehaald.

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik probeer samen met BOL.com al 4 dagen een tv te retouneren. Elke keer krijg ik datums en tijd dat Dynalogic langs komt. Inmiddels ben ik 4 dagen thuis voor niks omdat er enkele minuten voor de tijd dat hij opgehaald wordt een berichtje komt dat het niet lukt.

Gvd!
Mijn retourtermijn verloopt! Kom met jullie reet uit die zon en ga aan het werk. Al 4 dagen thuis voor niks. Morfen een geplande vakantie en nogsteeds geen tv opgehaald!!!

Tv moet vandaag opgehaald worden!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:14 geantwoord

Geachte mevrouw Werges,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door M.schroder