Klacht: Tv niet geleverd

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 1 juni een tv plus surroundset besteld bij coolblue. Ik kreeg netjes bericht dat hij de volgende dag bezorgd zou worden tussen 12 en 3. Om 3 uur besloot ik toch maar is te bellen naar het o zo geweldige dynalogic. Na eerst 30 minuten in de wacht hebben te gestaan a 0.45 cent per minuut, word mij doodleuk verteld dat er ivm een sorteerfout er niet geleverd kan worden. Ik vroeg ze wanneer ze dan verwachten te leveren, maar dat konden ze mij niet vertellen. Ik was het hier niet mee eens en besloot coolblue te bellen. Ze zagen inderdaad dat er wat fout was gegaan, ze konden alleen niks voor mij doen. Het enige wat ik van ze kreeg was een 10 euro waardebon via mn email.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden zodra ik mijn spullen binnen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Dhr, Mevr. Veth,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Blue1hel