Klacht: Tv niet geleverd

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag 1 juni een tv plus surroundset besteld bij coolblue. Ik kreeg netjes bericht dat hij de volgende dag bezorgd zou worden tussen 12 en 3. Om 3 uur besloot ik toch maar is te bellen naar het o zo geweldige dynalogic. Na eerst 30 minuten in de wacht hebben te gestaan a 0.45 cent per minuut, word mij doodleuk verteld dat er ivm een sorteerfout er niet geleverd kan worden. Ik vroeg ze wanneer ze dan verwachten te leveren, maar dat konden ze mij niet vertellen. Ik was het hier niet mee eens en besloot coolblue te bellen. Ze zagen inderdaad dat er wat fout was gegaan, ze konden alleen niks voor mij doen. Het enige wat ik van ze kreeg was een 10 euro waardebon via mn email.

Ik ben tevreden zodra ik mijn spullen binnen heb.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:15 geantwoord

Geachte Dhr, Mevr. Veth,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Blue1hel